smärta, promenad

Vägde in mig i söndags på 59,9kg och målet är att gå ner mellan 7-10kg innan midsommar.
Har rört på mig ganska mkt i veckan och det har gått ganska bra. Men självklart så måste man stöta på hinder. Min högra hälsena har börjat strejka. Smärtan är brutal så igår gick jag inte mkt  alls.

Idag tänker jag dock skita totalt i att jag har ont å gå en långpromenad ändå. Ska på gruppträff kl 13 så börjar med att traska dit och efter träffen kmr jag gå därifrån till öjebyn och tillbaka hem igen.

Gruvar inför lördagen då det är kalas för morfar å kmr serveras en jävla massa gomat. Är rädd för att överskriva mitt kaloriintag. Matsituationer är knepiga när man bantar.

Invägning varje söndag fram till midsommar nu. Ska försöka komma ihåg att posta resultatet här på bloggen också. Tyvärr är jag ju så dålig på att blogga regelbundet.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hittade din blogg av misstag, sjukt trist att man alltid möter motgångar när man bestämt sig för en viktnedgång. Hoppas det ordnar sig för dig! :)

2012-04-09 @ 20:41:17
URL: http://emskeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0