Helgen

I torsdags fick ja socbidraget. Happy! Känner mig lättad som faen.

Fredag var jag upp till luleå med tanja å fredrik. Hittade en klänning för 150 spänn. Fick ner den till 89kr för de var nå fläckar på ryggen på den. Misstänker att den hamnat på golvet å ev blivit trampad på.
For dirr te morsan å lånade hennes tvättmaskin när ja kom tbx till piteå. Körde i lite vanish å fick bort alla fläckar utom en.
For hem, styrde upp mig å for på fest. Blev 3 olika fester den kvällen. Helt ok. Hade gode trevligt ändå.

Lördagen gjorde jag inte mkt alls. Mötte upp pojkvän på ica å gick å handlade tsm. Sen hem igen å på kvällen gick jag till pojkvän å kramades en stund å sen vare biodejt. Såg nyaste underworld. Tyckte den va redigt bra ändå, hände nåt hela tiden osv. John följde med mig hem en stund efter bion men jag somnade inom en timme å låg å dreglade på honom :P Trevlig flickvän jag är ;)

Idag (söndag) gav jag mig ut på en lång promenad på morgonen, blev ca 2 timmar. Var förbi mormor en sväng, gick te nina å surrade en stund å sen gick ja på coop, handlade, for hem å duschade å böt kläder å sen stressa iväg till åke för grillat å surr. Efter maten bakade jag och sarah en kladdkaka som blev lite väl kladdig, haha den rann typ ut på tallriken. Menmen :P
Efter lite surr å trevligheter drog ja förbi john, kramades å surrade me honom ett tag å sen for ja hem.

over all en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0