dagen

Idag har ja sökt jobb. Massor me jobb.

Fredrik kom hit efter skolan, han är lite småbakis så atm ligger han å sover på min soffa medan jag sitter vid datorn å är stolt över migsjälv för att jag faktiskt gjort nå vettigt.

Han var här större delen av dan igår också. Ja tkr om när han är här. För ja behöver inte va me honom men de är ändå inte så tomt i lägenheten. Han är väl en av dom få som jag slappnar av med på det sättet. Igår kollade han tv å ja städade köket å läste en tidning.

Hade en crapig natt men gårdagen var bra och idag har också kännts ganska bra faktiskt. Så jag kör på de. Hur det känns just för tillfället å försöker att inte tänka så mkt på beslut som behöver fattas eller problem som behöver lösas.

Allting får ta lite tid å jag satsar på att göra vad ja känner för just när ja känner för de. Kan va svårt ibland men jag försöker att känna efter. Blir mkt ensamtid eftersom jag nog behöver det just nu. Känner mest för å ta de lugnt å läsa en tidning, kolla serier eller nåt liknande. Försöker va social å vissa dagar gåre bra. Försöker satsa på att umgås me folk så mkt som ja orkar å njuta av mina vänners sällskap.

Jag har fina <3 i mitt liv. Ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0