Torsdag - pojkvänsmys

I torsdags fick jag äntligen träffa min fina igen. Var då en vecka sen vi umgicks sist å denna vecka hade jag verkligen saknat honom. Men så är de ibland. Ibland saknar jag massor och ibland saknar jag lite osv.

Anledningen till att vi ses så sällan är att pojkvän har fått jobb i luleå och är borta mkt å har mkt helgjobb och jag inte orkar vara med någon på veckodagarna så ofta då jag jobbar. Vi är båda timvikarier och då vill man ju dessutom inte säga nej när chefen ber en jobba.

Tror anledningarna till att jag saknade honom så massor just denna vecka var
1. Det känns massor bra mellan oss just nu.
2. Jag mådde dåligt, hade en dålig vecka och behövde massa kramar, men fick inga kramar för han var borta och jobbade. :(
3. Det regnade hela tiden och då blir jag deppig och vill ha tröst.

Men när vi väl kunde ses hade jag såklart en såndär dag då jag inte kan koncentrera mig och snöar fast i saker så först ville jag göra massa annat småskit innan vi kunde ses. Och sen när vi var med varandra så fastnade jag i precis allt annat och var inte speciellt social och ganska ängslig.




Jag är nog en jobbig flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0