Lördag - shopping i luleyo

Då robban sov på min soffa så började vi dagen med att köra igång fjärde harry potter filmen. Jag såg dock inte sådär supermkt av den då jag pillade på med smink och hår och annat vettigt.

Hade sett fram emot att fixa till mig lite denna dag så jag så sällan gör det nuförtiden. Blir mest hästsvans, osminkad å mjukisar hemma, å på jobbet äre jobbkläder, hästsvans å osminkad som gäller :P

Denna dag hade jag och tanka bestämt att vi skulle till luleå och shoppa. Robban följde med men varken fredrik eller john ville haka på då vi skulle fara den extremt okristliga tiden 12 på förmiddan(!)

När det var dags att fara pausade vi filmen och pös iväg och efter lite omvägar från min sida (tankning, förbi pojkvän och hämta upp saker, dollar och morsan) så kom vi oss slutligen ut på E4 riktning luleå.

Robban lämnade oss på en gång för att kolla skivor och annat så jag och tanja pillade på i massa klädbutiker. När det var dags för mat återanslöt sig Robert och vi käkade kinamat på waldorf. Så. Sjukt. Gott!

Gjorde dock en smärre miss då vi spran och stoppade i massa mer pengar i mätaren bara för att inse att hela stan stängde kl 16. Så vi hann inte med ens hälften av det vi hade velat. Men men så går det ibland :P

Vi for på storheden och kollade i lite butiker där innan vi rörde oss hemåt så var ändå inte i piteå förrän kl var 19.

När jag hade dumpat robban for jag förbi mamma och hämtade upp nå blommor som hon hade planterat (och köpt) åt mig. och så for jag förbi john och gav honom nå limegöna handukar som jag hade hittat på dollarstore.

Kom hem, plockade undan lite och stoppade alla nyinköp där dom skulle va, sen somnade jag så sött på soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0