Illvillig granne

Tror det är någon här i huset som inte riktigt gillar mig och smider onda planer bakom min rygg. Dom vill göra mig tjock!

Oskyldig jag kommer in i trapphuset efter ett 2 timmars långt gympass och före de en timmes promenad. Å va känner jag? Jo de luktar maxmat!

Salivproduktionen ställde in sig på översvämmning å min kropp skrek att ja skulle vända tillbaka till bilen å köra till max omedelbums.

Den duktiga flickan i mig sa däremot att jag skulle springa upp till min lägenhet och låsa dörren fort som fan innan min svaga flottälskande mage hann ta kommandot. Så ja lyssnade på den duktiga flickan och stängde in mig i lägenheten ist.

Nu pratar jag med Nina på msn och så berättar kvinnan att hon sitter å käkar maxmat. Seriöst! Suget kom tillbaka på en gång och jag kan nästan känna doften av frityrolja. Hela världen vill mig illa,... *cry*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0