Hur jag mår?

Jadu, ibland superbra, ibland jättedåligt, ibland mittemellan. Men är ändå tillfreds med livet just nu. Har nog hittat lugnet i att allt inte kan lösa sig på en gång. Att jag måste låta saker ta tid. Att jag måste ge migsjälv tid.

Kan ju iaf säga att jag i helhet mår betydigt bättre nu än vad jag gjorde för några månader sedan. Det går åt rätt håll =) Jag njuter av nuet.

Thing that are good
* Jag har jobb, vilket är skitjobbigt och superjättebra.
* Jag har råd att behålla lägenheten och behöver inte fatta några beslut om fytt osv.
* Det känns som att det är bra mellan mig och john, det går åt rätt håll och det kanske finns en framtid.
* Snart, jättesnart, far jag utomlands med släkten. En hel veckas ledighet och sol och mys!
* Mina fina <3

Det är väl mer än tillräckligt för att göra en människa tillfreds med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0