Gymbesvikelse

Vaknade upp från min nap (åååååhh det är sån lyx att kunna ta naps, vågar inte på veckodagarna då jag ska komma mig i säng i tid) strax före nio och for och solade solarium. Hade redan bestämt mig för ett gympass tidigare på dagen så for till korpen och upptäckte till min stora besvikelse att jag inte kom in!

Vad är detta för skit? Klockan var före 22 och jag kom inte in med koden. Hittar heller ingenting på hemsidan om vilken tid koden slutar funka. Ja jobbigt blev det då eftersom jag var så inställd på att träna. Så har suttit framför datorn och kollat bloggar och lusläst facebook och varit uttråkad i 1½timme.

Nu sätter jag mig framför tvn och målar naglarna med nåt av dom 2 fina nya nagellacken jag köpte idag. Sen ska jag försöka komma i säng inom en snar framtid då jag hade tänkt mig ett "tidigt" pass på gymmet imorrn innan jag och robban fortsätter vårt harry potter matahon.

Ikväll är det ju dock robbans fel att vi inte hinner se några filmer då han är ut å sup. Fast det är okej då alla andra pauser och förseningar har varit mitt fel, då jag haft gymmande och shopping och såntdär tjaffs inbokat fast jag visste att vi skulle ha marathon denhär helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0