Fredag - Massa gymmande och harry potter marathon del 1

Denna helg hade jag och robban bestämt att vi skulle kolla alla harry potter filmerna då vi båda hade 3 heldagar lediga.

Fredagen var jag dock seg på att komma igång då jag absolut ville hinna med ett gympass på över 2 timmar först. (Drog med mig pojkvän på gymmet och han var utmärkt träningssällskap.)

Så kl 13 ringde jag och sa att robban kunde komma förbi. Sen när han väl dök upp så hade jag varken duschat eller ätit för jag hade såklart snöat fast i att städa istället.

runt 14 tiden fick vi iaf igång första filmen och då hade jag såklart ett spinningpass bokat kl 17 (med kusinvitamin tanja.)

Dirr första filmen var slut fick jag alltså kuta till gymmet. Fick med mig några mkt viktiga lärdomar denna dag:
1. Glöm aldrig vattenflaska på ett spinningpass.
2. Kör inte benpass på morgonen om du ska köra spinning sen.

Kom hem från spinningen. Vräkte i mig mat och hörde av mig till robban och sa att det var fritt fram att komma tillbaka när han ville. Sen däckade jag i soffan och vaknade varken när han plingade på dörren eller ringde på mobilen eller stod och pratade med mig. Tillslut pokade han mig i fötterna och då vaknade jag och blev skiträdd, hade inte ens vart medveten om att jag hade somnat.

Såg film nr 2 och nr 3 på kvällen. Tredje filmen kämpade vi oss igenom och vi lyckades slumra till sittandes båda två under filmens gång. Sen bäddade jag för robban på soffan och dekade i sängen innan klockan var ett.

Att vi inte hann se mer än 3 filmer var alltså helt och hållet mitt fel då jag skulle envisas med att ha annat för mig fast vi hade bokat hela helgen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0