Drunken Champion Del 1

Denna dag bestod av gymmet på "morgonen" Blev 1 timme på bandet och det kändes att jag körde ben igår.

Efter gymmet segade jag på här hemma och precis när jag lagt mig för att ta en nap knackar det på förren. Det var fredrik. *Grrrrr* vad är detta? tyckte jag. En hel jävla timme innan han egentligen skulle komma stod karln utanför min dörr och berövade mig alltså på min nap. Inte ok!

Vi käkade på viking och så gick vi på stan en sväng. När fredrik skulle hem ville jag inte ta en nap längre så jag traska till backen och mormor. Satt å surrade en stund å sen följde jag pojkvän till bussen och gick på ica. Som till min stora glädje hade grillade ribs!

Hemma igen sov ja en halvtimme å sen gjorde jag mig iordning för kvällen.

Har tillbringat den hos deo och therese och haft del 1 av ddc. En tradition bestående av alkohol och massa tvälingar i lag. Denna gång är det dubbel drunken champion så imorgon fortsätter festandet och tävlandet och vinnarna koras. Jag är nykter. och mitt lag ligger sist. pffft, dedär tar vi igen imorrn, eller?

Vår gamemaster Andree hade spelat in vår alldeles egna themesong inför denna omgång. Tyckte ja var ett jävligt trevlig initiativ. Gav lite pepp sådär i början å så känner vi inbjudna oss lite viktiga och exklusiva. "Vi är drunken champions, och vi är höjda över mängden" Typ... haha nej nu yrar jag. Marsh i säng!

Blir å glo en film och sen sova. Ska ta mig till gymmet imorgon och det känns som en jävla utmaning då jag VERKLIGEN inte vill ställa nåt larm. Vill bara sova länge imorrn och för en gång skull i mitt liv vara utvilad. Men de har jag minsann aldrig tid med. Ska städa min lägenhet i helgen också. Blah va tråkigt. Önskar ja var magisk som i harry potter å kunde städa med ett trollspö. Underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0