Jadu

Ååh jag är ju en sån pensionär när det gäller nya saker. Är typ sist med allt (toutchtelefon, facebook osvosv) och blir bara förvirrad av nya grejjer.
 
Så nu när blogg.se ändrats går ja typ vilse. haha
 
Iaf så har jag nu för första gången gjort ett evenemang på facebook. Å det är ju fan deprimerande! Ploppar upp hela tiden när folk nekar. Happ. Dethär gör ja fan inte fler ggr. Känner mig extremt impopulär. Kan ju hända att jag är lite för sent ute med att bjuda folk. MEN ja gillar inte att planera saker för långt i förväg å när folk bjuder in mig till stuff mer än nån dag i förväg blir jag bara stressad och känner mig instängd å låst. Så ja tänker inte på att alla inte är som jag och att normala människor ofta planerar saker. illa illa.
 
I övrigt är jag sjukskriven,.. igen.,... Idag ska jag till läkaren och se om jag får förlängd sjukskrivning och nya tabletter. Blir antidepp å ja ser inte fram emot de iom att man ofta blir sämre den första månaden man tar dem.
Men det känns som att det är dags nu. Jag klarar inte detta själv längre. så ju snabbare ja börjar ta dem desto snabbare börjar ja ju må bättre.
 
Som vanligt blir mina blogginlägg alldeles för långa ;P
 
Ska hoppa i nå jeans nu, gått i mjukisar i ½år så är trevligt att se lite normal ut ibland å inte alltid som en slappis.
 
Läkartid vare ja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0