träning och annat

Var å tränade i måndags och igår. Känns grymt skönt å ha kommit igång me gymmandet. Nu ska man bara lyckas hålla i detta också. Nästa träningspass är på fredag så idag ska jag försöka hitta på nåt. Tyvärr så dissar alla i hela världen mig så jag får väl sitta hemma och gråta ist ;P Livet i övrigt är ganska tungt, och ganska okej. Samtidigt. Jobbigt men ändå uthärdligt. jaja vet inte hur ja ska förklara det. Allt är bara väldigt konstigt och upp och ner och stressande. Nu ska jag telefonterrorisera mina vänner tills någon av dom svarar. Är rastlös och uttråkad. Är hyfsat mör i kroppen men på ett bra sätt. Träningsvärk är ganska lovley för då vet man att man gjort de bra och inte bara mesat på och slösat bort tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0