sol

Vaken och känner mig inte helt i form. Som vanligt. Kroppen är trött och allt känns lite ur balans. Glad över att solen skiner dock. Härligt :) Har lite dåligt samvete över att jag skippade spinningen igår. Tränade iofs i lördags å ska å träna idag så borde väl inte sitta å ha dåligt samvete i efterhand över nåt ja ändå inte kan göra nå åt. Ska försöka ta mig ut ur lägenheten medan solen fortfarande är framme. Vet inte vad jag ska göra dock. Men kommer nog på nåt. Gymme kl 17. Funderar på å fara dit lite före å köra ett tag på cykeln innan nina och andré kommer. Har träningsvärk i magen idag, lovley <3 Äh, har inge vettigt å skriva. ska hoppa i duschen nu å göra mig lite halvt redo för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0