piss

Idag har john varit här. Vi gjorde väl inte så mkt alls. Kramades och kollade tv och käkade varma mackor. Nu är trubbel här och det känns jobbigt som fan att man inte lyckas hitta nåt nytt hem åt honom. Så nu får det räcka. Det blir avlivning för lillkillen :'( ALLT i mitt liv känns extremt rörigt och stressande och ångestfyllt. Känner mig ensam och känslig och isolerad. Så självklart vill jag äta. Vart sugen på chips, vart sugen på maxmat, vart påväg att steka bacon och vart påväg att poppa popcorn. Så jävla äckligt att jag bara vill äta när jag mår dåligt. Gör ju inte precis att jag känner mig bättre över mig själv när fettet lägger sig som en hinna runt hela min kropp. Så just nu är allt cp och jag tänker fokusera på en enda sak. Att inte trycka i mig massa onyttigheter. Allt annat som känns jobbigt vägrar jag tänka på, jag vägrar att fatta några beslut just nu what so ever. Fokuserar på att försöka äta normalt och röra på mig lite varje dag. Har varit ut på korta promenader idag och imorgon blir det en något längre promenad. Drygt att man ska bestämma sig för detta när det är iskyla ute dock :P Måste erkänna att det inte blev nå gymmande imorse, lyckades väl sova sisådär 4 timmar. Sen har större delen av dagen gått åt till ångest. Just nu sitter jag och oroar mig över att inte kunna sova inatt, har ont i kroppen, fryser och är redan superallergisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0