nu jävlar

läste gamla blogginlägg som jag skrivit och hittade motivationen till träning igen. Så imorgon ska jag upp tidigt å dra till gymmet äre tänkt.
Minns hur bra jag mådde efter att ha plågat kroppen riktigt jävla hårt på gymmet. Minns hur bra jag mådde när siffrorna på vågen rörde sig nedåt.

Har som mål att gå ner till 50-53 innan vi far utomlands i juni eftersom jag vill känna mig snygg i bikini.
Känns så drygt att jag efter min bröstoperation gått upp i vikt och börjat om med mina dåliga vanor.

Har alts betalat en stor summa pengar för att bli nöjd med min kropp och sen sabbar jag den totalt genom att sluta träna och äta massa onyttigt. Korkad är enda ordet jag har för mig själv atm.

mamma har gjort en gbp och får börja träna snart och då ska vi börja gymma tsm. Men jag tjuvstartar och börjar om redan nu eftersom jag tror att jag verkligen behöver detta för att börja må bättre psykiskt.

Så ska försöka börja om att blogga så jag håller motivationen uppe och så att ni kan följa min viktnedgång som förhoppningsvis tar fart nu igen.

Idag väger jag 58,1kg. :O :S Nu börjar jag mitt nya liv.

Uppdaterar min vikt när det börjar hända saker.

Promenad i iskylan nu. Haaaaajdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0