just nu

Har ju inte riktigt updaterat om vad som händer i mitt liv. Det är endel som pågår.

Operarade brösten för någon månad sedan och är mkt nöjd med resultatet eftersom det är diskret nog för att folk inte ska se ngn större skillnad när jag är påklädd men jag har ändå fått en kvinnligare figur.

Påtal om figur så känner jag mig för det mesta bara som en stor geleklump. Tjock och otymplig. Borde verkligen ta tag i min livsstil men hittar inte riktigt motivationen. Äter ju gärna när jag mår dåligt så blir mkt onyttigheter nu.

Jag och john har flyttat isär. Iom det så har jag endel som rör sig i skallen och just nu är jag sjukskriven igen pga stress och att jag känner mig paralyserad av att behöva fatta massa beslut.

Jag bor kvar i lägenheten och skjuter upp alla beslut om flytt och tankar om ekonomi osv just nu.
Försöker att bara vara och inte tänka så mkt.

Nu har ju råkylan slagit till så min bil har lagt av, motorvärmaren funkar inte atm så jag har vart hemma hela helgen. Inte lockande att fara någonstans när man måste gå i 33minus.

Atm är batteriet på laddning hos mor och far och pappa kmr förbi med det imorgon. Känns drygt å inte kunna fara iväg någonstans.

Så det är mkt som gör att jag mår lite halvkasst atm. Är verkligen inte på topp i ngt avseende. men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0