beslutsångest

Idag är en såndär dag då jag inte har energi till eller lust att göra någonting alls. Vart vaken i 2 timmar och känner redan för att krypa ner i sängen igen och kolla serier resten av dagen. Problemet är bara att jag hatar att slösa bort dygnets ljusa timmar. Då man ska passa på att fara hemifrån ju. Men kommer inte på någonting jag vill eller borde göra (förutom städning och det känns inte det minsta lockande.) Kommer säkert ångra mig om jag lägger mig och dumglor serier nu för då blir jag väl rastlös lagom till mörkret kommer och då äre it lika kul å gå utanför dörrn. Idag vare ju inte världens roligaste väder ute dock. Vill ha sooool ju! brukar oftast bli på lite bättre humör när det är sol ute. Äh, orkar inte med tankar på måste och borde just nu. Ger upp, inser att jag är deprimerad och sliten och tar det lugnt tills jag känner för att göra nåt igen. Om det enda jag verkligen känner för att göra är att ligga och kolla gamla serieavsnitt så borde jag väl göra det. Istället för att tänka på att man borde passa på medan det är ljust ute osv. Är ju en dag imorgon också då jag kan gå ut och njuta av dygnets ljusa timmar. På tal om imorgon, alla hjärtans dag. händer ingenting alls vad jag vet. John har iaf inte frågat mig om jag vill ses eller sagt nåt om att det är alla hjärtans dag över huvud taget. Så jag antar att det för mig blir som vilken annan dag som helst. Känns både som att det inte är nån stor grej samtidigt som de känns lite trist att jag i år inte kommer få nån ros eller några gelehjärtan eller ha någon att mysa med. Det enda jag VERKLIGEN hoppas på är att femman inte ställer in sitcomkvällen och visar nån geggig romantisk film. För om ja ska va själv ska jag fan göra de bästa av kvällen. D.v.s äta nåt jag inte borde äta och kolla på komediserier. Älskar verkligen sitcomtisdagarna på femman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0