uttråkad

Var på stan, är frustrerad för jag hittade inte allt jag vill ha och behöver.

Platta stövlar.
Stickad tröja i nån färg, gärna röd eller blå. Alts en vanlig tröja utan krage.
Ny vinterjacka. Min faller sönder typ.
Örhängen, raka hängande saker utan massa bling.

Nu är jag sjukt uttråkad. Lär väl inte hända ett skit ikväll. Åh, humöret inte på topp.

Imorgon ska jag skjutsa syster till luleå. Tidiiiiigt. Så tidigt att jag inte ens hinner gymma före.
Visst kmr bli en trevlig dag, vi ska gå lite på stan å så. Men jag vill ju träna!

Lördag ska jag hjälpa mormor hela dan me festen men kmr hinna träna om ja stiger upp runt halv sju. Kmr bara vara så jävla trött på själva festen. Är hjälpreda på dagen och festdeltagare efter klockan 18 är det tänkt.

Hoppas jag hittar lite av det jag "behöver" imorgon i luleå. Ganska bra att vi ska dit imorgon faktiskt eftersom jag scannat hela piteå och inte hittat nå. Så hade ändå behövt dit. Bara drygt att det är så tidigt att jag inte hinner till gymmet före.

Jag är lite sugen på att fixa mig, ser så tråkig och lite sliten ut just nu. Men eftersom det inte händer nå ikväll så vitt jag vet känns det jävligt onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0