just nu ser jag ner på migsjälv

Har så jävla mkt ångest atm. Över helgen. Skulle vara nykter lördag och köra stenhårt på gymmet söndag tänkte jag.

En timme innan festen ändrar jag mig och vill dricka. Vilket ledde till att jag blev så full att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta åt det såhär dagen efter. Kröp på golvet bokstavligt talat. Var fortfarande full när jag vaknade och blev bakis runt sjutiden på kvällen.
Detta ledde till att jag både hade fyllekäkat på natten och sen bara ville ha massa flott och salt hela dagen idag.

Har alltså denna helg:
Druckit öl och sprit (+allt groggvirke som går åt.)
Druckit cola till maten
Ätit maxmat. 2ggr,.......
Ätit ostbågar.
Ätit pizza.

Imorgon ska jag stiga upp halv sju och fara på gymmet. Ska köra tills jag antingen spyr eller gråter. Jag är så jävla förbannad på migsjälv. Fattar inte vad jag håller på med?!!?

Jag vill ju gå ner i vikt för jag mår inte bra av att se ut som jag gör. Så vet inte hur jag tänker.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp snart igen och efter gymmet blire dusch och sen jobb så jag måste försöka få några timmars sömn så jag orkar hela dagen imorgon.

Anledningen till att jag gör det på morgonen är att jag inte litar på migsjälv. Om jag tänker att jag ska göra det efter jobbet så kommer jag vara trött och helt slut i huvudet. Och då kmr ja skita i de. Jag blir för lat helt enkelt. Så får helt enkelt lov att vara strängare med mig själv om det ska bli gjort.

Nej nu ska jag ta mig värkande röv till sängen. (Blåmärken lite överallt idag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0