saker

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Säkert precis samma sak som alla andra 13åriga tjejer, tjuvrökte bakom öhmans motor med kompisar på kvällarna. Var kär i var och varannan kille osv.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

I princip samma sak som jag gör nu. Umgicks med vännerna och sambon, lekte me djuren osv.

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR:

Chips

Popcorn

Ostbågar

Saltlakrits

Kommer inte på nå mer,..

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Kan väldigt många, men 5 st på rak arm:

Dio - Rainbow in the dark.

Metallica - Enter Sandman

Dio - Holy Diver

Final War - A day in the life of..

Charta 77 - Lilla björn och lilla tiger.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Köpa hus.

Sluta oroa mig för ekonomin.

Lägga en hel del på mitt utseende - kläder, smink, skönhetsbehandlingar och annat kul :D

Leka massor, göra endel från min bucket list.

Resa!!!!

6) FEM DÅLIGA VANOR

Är för fixerad vid mitt utseende och hittar ständigt nya saker att komplexa över.

Är sjukt lättirriterad och på en dålig dag behöver du inte ens vara otrevlig för att jag ska snäsa åt dig.

Förklarar/upprepar samma sak 15ggr. Använder frasen :"fattaru va ja menar" to oblivion. Vilket gör att folk ibland kan uppfatta det som att jag dumförklarar dem.

Tar åt mig för mycket av vad folk tycker och tänker om mig, även människor jag egentligen inte bryr mig om.

Snusar.

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Kramas och mysa med finaste

Umgås med dom bästa

Prata

Kolla serier och film till klockan 5 på morgonen, inse att det är en dålig idé dagen efter, VARJE GÅNG.

Äta

 

 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Krokodilskor

Äkta päls, äkta skinn, äkta ormskinn osv.

Leopardmönstrat

Lackleggings + använda leggings som byxor.

Magtröja (Fast man ska väl aldrig säga aldrig. Dyker det en dag magiskt upp en platt mage med rutor så skulle jag fanimig visa upp den ;P)

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Mobilen.

Datorn.

John ;)

Kamera

Motorcykeln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0