Träningvärk <3

Idag har jag faktiskt träningsvärk i magen. Känns underbart. Är faktiskt besviken de dagar jag inte har det efter träning. Känns inte som att jag tagit i tillräckligt då.

Lastade lite mer vikt på magmaskinen än vanligt igår och det gjorde susen.

Har sjukt ont i axlarna, nacken och huvudet idag. Beror på att jag sovit jättedåligt och vridit och vänt på mig. Har svettats massor och inte fått nån ro i kroppen. Huvudet har vägrat stanna och det känns verkligen som att jag har någon slags infektion i kroppen.

Ska ta nå smärtstillande och muskelavslappnande och hoppas det går över.

Har bakat nu på förmiddan och ska snart iväg me fikat te mormor bara kladdkakan hinner svalna lite. Hon fyller år idag så det är massa folk där. Jag behöver alltså inte jobba idag och inte imorgon heller. Är ledig till lördag! :D

Då ska jag hjälpa mormor hela dagen att fixa och dona då hon har hyrt lokal och ska ha fest. Hon har delat upp gästerna i 2 omgångar så det kommer vara full rulle hela dan.

Riktigt skönt å va ledig och få vila upp sig ifall det nu är så att jag håller på att bli sjuk.

Ska se om man kan hitta på nåt imorgon och fredag. Vara lite social och göra nå kul, behövs känner jag =)

John har städat här hemma. Igår drog han upp toalettgolvet och rensade avloppen. Jag är så glad att jag har honom :D:D

Nu bör kakan ha svalant tillräcklgit så nu ska jag ge mig iväg. Blir bara en fikavisit. Hämta mina grejjer och sen fara därifrån. Får se vad jag hittar på idag. Nåt dyker säkert upp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0