Idag ser jag inte ner på migsjälv

Steg upp halv sju och var på gymmet strax innan sju. Körde kondition och sen mage, rygg, lår och rumpa. Brukar köra kondition en halvtimme efter jag gjort styrkeövningarna också. Men självklart gick strömmen så löpband och cyklar funkade inte.

Beslutade mig för att fara hem ist för att sitta där och vänta på att strömmen skulle komma igång.

Körde alts ca 1½timme och körde hårt och gjorde mitt bästa så jag är på bra humör trots att jag inte kunde träna helt klart. Eftersom det inte var mitt fel och det inte fanns mkt jag kunde göra så.

Sen har vi ingen skinka hemma och inge fil så nån frukost blir det inte vilket suger. Har nämligen ingen koll på hur mkt pengar ja har på mitt kort (men gissar på typ en 10 eller nå ;P) och telefonbanken funkar inte. Så kunde inte fara och köpa heller.

Ska hoppa i duschen nu när jag hunnit svettas av lite och sen blir det jobb. Ska fara på coop idag och handla te festen mormor ska ha på lördag. Blir riktig storhandling.

Nej men nöjd tjej denna dag. Nu ska jag väga mig och hoppas på att jag blir ännu nöjdare (alts att vågen inte ligger på över 56,5kg.) Ligger den på mkt över alts typ 57 så kmr jag nog bli lite sur eftersom jag ju inte ätit nå idag och då bör jag inte väga så mkt.
Hoppas att allt jag syndade i söndags inte fastnat på kroppen med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0