helgen osv

idag blire stan.

Inte bloggat på ett tag. Har inte suttit vid datorn typ. Har inte orkat. Massa annat å göra. :P

Helven var lyckad iaf. Fredag luleå, lördag kräftskiva och sen födelsedagsfest. Söndag käka ja ute me fredrik och åke och på kvällen blev de bingolotto me tanja, jens och ina.

I veckan hare inte hänt mkt men de har vart ganska skönt.

Jo! john var så fin häromdagen. Jag ville se vänner. Brukar finnas att hyra en säsong åt gången på hemmakväll. 'Men nej de går tydligen inte längre. Så nu vare köpa säsongerna som gällde. Hittade bara säsong tio löst.
Slutade med att john köpte HELA BOXEN ÅT MIG! Med alla 10 säsonger. Är ca 86 timmar serier :P

Jag är bara inne på säsong 2 än och då har jag ändå sett ganska mkt. Har sett alla avsnitt fleraflera ggr. Men dom är så bra. Så hemma på nå vis.
Jag blev superglad iaf :D

Nu sitter john och kollar border security. Vi väntar på fredrik som inte är världens snabbaste. Sen blire ner på stan en vända. Ja har massor jag behöver. Blä för å va pank!

Ska joijna john framför tvn nu iaf^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0