eh

Redigt jobbig dag so far.

Kroppen strejkar, ögonen är så överansträngda att blodkärlen brister och jag har ont.
Mår inte skitbra idag om man säger så.

Kollade vänner hela dagen igår. och har kollat hela dagen idag. Orkade inte gå ut. Tänkte gå ner på stan och boka tid hos frissan. Men jag tar det på måndag ist.

John var jättekrasslig igår. Så han for inte på jobbet. Han blir hemma idag också men imorrn ska han dit. Orkar inte riktigt umgås med honom. Vill bara sitta i soffan och glo. Eller vill och vill. Men är det enda jag orkar göra.

Jag har inte vart å tränat heller. Tänkte fara igår, sen tänkte jag fara idag ist. Men det lär inte bli. vill inte för jag mår blä.

Fattar inte riktigt vad mina ögon har börjat med den senaste tiden. Måste nästan kolla upp det snart för det är förjävla jobbigt.

Någon som har dunkat musik med värsta basen hela dagen. Fyfan va pissigt å vakna till. Vad äre för fel på folk? Vi bor i ett hyreshus med pappersvägger ffs! Respekt?

Jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0