Gör om i snigeltakt

Allt här hemma tar mkt längre tid än vad jag räknar med. Hittar aldrig någon energi.

Håller sakta men säkert på att styra upp allt här hemma. Då menar jag ALLT. Rensar ur skåpar och garderober osv.
Tar lite i taget men det går iaf framåt.

Har rensat ut och organiserat 3 av mina 4 garderober. Så nu har jag bara 3 garderober och vi fick ett extra skåp till förvaring. Behövdes =)

Har fått upp skåpdörrarna och satt fast väggdekoren i köket. Blev superbra tkr jag =)

Jobbar imorgon så ska strax snöra mig i sängen. Ska bara sortera rentvätten som jag skrev att jag skulle sortera redan i förra inlägget ;P


Får väl se vad jag tar mig för imorrn. Förhoppningsvis får jag nån grej gjord i läggan iaf.

Nu hoppas vi att det är NÅNTING som går att se på tv. Kan inte sortera tvätt om jag inte får se på tv samtidigt. Är för tråkigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0