flumm

Ja helgen har ju bestått av massa inredning och skit och min kropp har tagit stryk av att flytta runt saker och hänga upp gardiner osv.

Nu är vardagsrummet nästan klart. Bara lite småsaker kvar. Så jag ska ta tag i migsjälv och hoppa i duschen. Sen ska jag pilla på lite mer här i lägenheten.

Sov jättelänge idag och satt mig och kollade oprah och gjorde lite research om mina mediciner och om busstider osv för nu är det exakt en vecka kvar innan jag far ner till umeå. Får mest troligt med mig åke och fredrik denna gång och nästa gång följer john med (det blir 1-2veckor senare.) Då ska jag posta vad det handlar om. Men fram tills dess orkar jag inte skriva om det. Vill inte ha folks åsikter i förväg. Eller vill inte ha folks åsikter at all om dom inte är positiva iofs.

Trodde iaf att jag inte får ta mina vanliga värktabletter så jag tog en tiparol i morse och det känns INTE OKEJ nu. Visst, den hjälper superduperbra mot värken. Men just dethär att jag känner av den i huvudet. Det gör att det känns som att jag halvknarkar. Gillar inte att den stiger upp i skallen.

Men fick iaf veta att jag kan ta mina vanliga tabletter så =)
Tror iofs att tiparolen behövs eftersom jag har så ont atm. så gör väl inte så jättemkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0