..

Gjort mig lite iordning men kände att jag inte precis orkade anstränga mig.

Jag och john ska på ica så fort han sett klart nåt serieavsnitt han hade påbörjat. så 5-10min kanske.

Idag ska skåpdörrarna upp. Köket ska rensas ur (vi har ställt allt som var ivägen i köket så det är överbelarmat med div prylar atm.)

Tvätten ska sorteras och jag ska nåla upp en gardin. Sen ska jag sätta upp lite väggdekorationer på skåpdörrarna i köket. Sen får det nog räcka för idag.
Tänker inte planera in nåt mer iaf. Vi får se vad min ork räcker till. Känner jag efter detta att jag orkar göra nåt mer så gör jag väl det. Lägenheten har tagit en evighet att få iordning. Men det blir fint. Även om det kmr ta ett tag till innan det är helt klart.

Kommentarer
Postat av: Emma K

Nu har jag börjat blogga igen sara ;) bara kolla in den nya bloggadressen.

2011-10-16 @ 20:36:21
URL: http://myrulesmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0