Vikten

Sa till john igår att jag hoppades på fint väder denna dag så jag kan gå långt. Fick inte som jag ville, solen var visserligen uppe när jag vaknade men det blåser massor!!!!
Jag går inte när det blåser, det är inte världens bästa ursäkt kanske men jag vet att det är en jättedålig start på dagen för mig, eftersom jag blir så arg när det blåser. När det är fint väder och jag är ute och traskar är det en väldigt bra start på dagen dock =)

Har kommit en bit på vägen när det gäller viktminskningen men det går lååååångsamt, målet jag satt för syrrans födelsedag får flyttas fram och det känns som ett misslyckande men jag ger fan inte upp.
Vet att mkt beror på att jag inte typ tränar stenhårt och att jag fortfarande dricker cola och saft ibland även om det är sällan nu.
Har otroligt mkt abstinens från allt jag lagt av med/ skurit ner på.

Men det kanske inte gör så mkt att det inte går så fort, huvudsaken är väl att nåt händer. Jag har stått och stampat länge på samma ställe ett tag för att nu gå börja få resultat igen. Även om det bara är 1kg ännu så känns det bra efter att ha stått och stampat i nästan 2veckor.

Jaja håll tummarna för att jag kan fortsätta hålla mig borta från de värsta onyttigheterna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0