Vikt

Vägt in alla djuren och är glad för hugo väger nu över 7,5kg! :D Men är lite besviken över att vincent inte väger mer för jag matar ju honom som fan, akta mkt mat han ska börja få nu!! Och snövit måste också få mer mat, elelr hon måste äta mer av det ja ger henne och inte bara krypen och lite ägg utan resten också!! Hon är kräsen och jag är lite orolig att mjölken ska sina om hon inte får i sig tillräckligt å får väl böja mig för hennes vilja och ge henne mer kryp när de inte är så mkt annat som duger.

Min egen vikt tänker jag inte avslöja för det är pinsamt men jag vill gå ner några kilo, är bara för dålig på dedär me att äta nyttigt, när jag vill gå ner i vikt så äter jag hellre typ ingenting alls, en macka eller nå på en hel dag. Men de funkar ju inte i längden för man går ju upp allt igen om man börjar äta normalt sen. Har alltid gjort så, bantat på fel sätt, spytt eller matvägrat typ.

Min kropp för 3 år sen, var inte nöjd me den då, men nu vill jag ha tillbaks den.
Har alltid vart så, jag har tyckt jag är tjock sen jag var 12 år.
Nu är jag stor på riktigt och inser hur nöjd jag borde vart!



För ca 2år sen tror jag. Ligger iofs ner men ändå.
Skulle kunna slå migsjälv för att jag inte var nöjd då,
och för hur jag har misshandlat migsjälv med skräpmat och kräkningar och jojjobanting.


Nu försöker jag ju dock få inte lite vardagsmotion i mitt liv, kan nog vara bra även om ja inte går långa promenader ännu. Sen försöker jag äta vanlig mat flera gånger/dag ist för utemat 1 gång/dag. Jag är kass haha.

Tvivlar starkt på att jag når min målvikt (även den tänker jag hålla tyst om) Men kan avslöja att jag skulle vilja gå ner ca 10kg totalt, sen har jag delmål och till sommarn äre 5 kg som gäller. Men jag tror inte riktigt på migsjälv.
Jag känsloäter ju så när jag mår dåligt äter jag och sen mår jag dåligt för att jag har ätit och sen mår jag crap för att jag är för tjock och ser fet ut i allt osvosv, är för det mesta förbannat jobbigt att klä sig på morgonen och inför fest är jag gråtfärdig, ibland gråter jag tillochmed.
För på fest vill man ju va lite finare eftersom alla andra är finklädda men jag trivs bäst i vardagskläder, typ baggybraller och tajtare tröja eller tvärt om.




Jag i dagsläget.


Funderar på att köpa ny baggyjeans eftersom mina inte sitter så snyggt längre men går hellre ner så dom sitter snyggt igen till sommaren. vill komma i lite gamla kjolar också för älskar att ha stor t-shirt tjat kjol på sommarn, är snyggt och bekvämt^^ Tror verkligen att det är farligt att köpa sig större kläder för då känns det som att man tillåter viktuppgången ist för att göra ngt åt den. Ska till sthlm me morsan i slutet av maj och DÅ ska jag shoppa, hoppas på att ha gått ner runt 3-4kg till dess. Just nu har jag ändå ingen större lust att köpa kläder, man ser stor ut i allt och de känns fint i provrummet känns inte lika bra när man kommer hem och tar på sig de för att använda de första gången. Älskar att min skinnjacka är jättepösig och har lite tajtare mudd nedanför magen, de ser bättre ut så med den kropp jag har atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0