valls

Vart på valls i solen med sandra, patrik och fredrik, huvva va kallt de blev efter ett tag! Åkte lite skider och kamakazebob me febba ner.

Är fortfarande frusen typ intill benen, är med jenny, febba och slö atm och funderar på att dra mig hem snart och planera för middag. Är nog lite hungrig misstänker jag, hade velat ha en burgare från max och en redbull och en snus!

Men är för pank för maxmat, har redan druckit en halv redbull idag (sinner!) och har 2 snusar kvar som jag får ta idag, helvete men ändå känns denna dag bättre än igår. Har vart social sen ja kom hem från luleå vid 11tiden så har ju inte hunnit bli uttråkad än idag iaf ;)

Sen gissar jag att det är bra att jag är borta så john får pilla på med sitt nyflashade wii ;) Han sa till mig (när jag var hem en snabbis för att byta om) att han vaknade tidigt av att jag inte låg kvar i sängen. det är inte lätt att vara så underbar att folk vaknar om jag är borta ;)

Ska ta mig en riktigt varm dusch när ja kmr hem så jag blir uppvärmd inuti kroppen också typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0