Utkast: Mars 30, 2011

Sov som vanligt jävligt risigt denna natt, sov ändå nårgra timmar men vad spelar det för roll när man sover så oroligt. Är inte konstigt att jag blir trött på dagen och vill gå och lägga mig typ tio.
John köpte en redbull åt mig igårkväll då jag höll på att somna på soffan runt tiotiden. L
yckades få lite saker gjorda innan jag la mig i sängen och läste tidning.

Idag ska jag köpa lite prylar så jag får upp gardinerna i vardagsrummet.
Köpte ny matta till sovrummet igår, och ny matta till vardagsrummet. Hängde upp nya gardiner i köket och nya gardiner i ett fönster i vardagsrummet, så har bara ett fönster kvar.
Sen ska det möbleras om litegrann i i vardagsrummet och snart är det dags att plocka fram möblerna till balkongen också =)

Börjar få lite vårklart här hemma och det är så skönt att få till en förändring så man känner även inomhus att sommaren är påväg :D

Idag har jag alts mkt att göra och kanske hade behövt den där redbullen mer idag än igår för jag känner mig verkligen helt out of it. Så funderar på att köpa mig en idag också men får se hur jag gör.

Mamma har lovat att klippa mig ngn dag i veckan så jag inte behöver gå till frissan, för då är det som dagt risk för en helt ny frisyr och jag vill ju verkligen lyckas spara ut håret.
Behöver bara få bort det mesta av det nötta och det är ganska mkt, håret är som svinto typ :/

Toningen gav iaf önskat resultat och håret är svart igen^^ kmr såklart bli mörkbrunt om ett tag eftersom solen är framme och bleker färgen men det får vi ta då.

Kanske kör på mörkbrunt ett tag ist för svart bara för att inte behöva krångla så mkt med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0