Folk alts

Alts jag har ett problem, lägger ju upp bilder på djuren på bilddagboken och dessa bilder får endel kommentarer.
De flesta skriver bara - åh va söt =) eller liknande.
Sen finns det som som ska berätta att man minsann gör fel och att såhär ska man göra osv. Det stör mig enormt eftersom jag vet att våra djur mår bra och har det dom ska ha. Läst på endel både innan jag skaffat ett djur och precis efter jag skaffat djuret så jag har koll. Sen har jag lärt mig massor av att jobba på djurshoppen.

Det är alltid bra att få ny info speciellt ifall folk vet vad dom snackar om men idag fick jag en kommentar av en brud som inte hade koll alls och jag skulle blahablaha. Överdriven som fan.

Problemet jag har är alts att jag är sugen på att lägga upp att jag inte behöver kommentarer om djurens skötsel eftersom jag vet vad jag pysslar med. MEN samtidigt är väl alla djurägare intresserade av ny info och det finns väl alltid saker man kan göra annorlunda och ibland bättre.

Så jag vet inte. Om jag ska fortsätta svara på kommentarer från folk som är ute och cyklar och då även tacka dem som ger mig nyttig info.
Känns som att man sitter där och försöker rättfärdiga ngt och jag tkr enbart det är patetiskt att sitta och försvara sigsjälv. Kan ge ett intryck att jag är ngn jag själv inte anser att jag är.

Jaja, nu har jag gnällt lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0