tacos

Hade en redigt crapig dag igår så blev glad när nina ringde och sa att hon och martin ville käka tacos. Vi käkade och kollade film, hade en riktigt trevlig kväll faktiskt.
Sen låg jag och läste tills jag var så trött att ögonen föll ihop. La mig i johns famn och somnade dirr.
Sovit lika crapigt inatt som många andra nätter och blev glad imorse när jag såg att det var så soligt ute och temp på 4.4 plusgrader. Sen såg jag att det blåser gode mkt så då blev jag lite ledsen i ögat. Blir nog ingen promenad idag känns det som, för jag blir nog bara på sämre humör om det känns som att jag blåser bort typ :P

Så idag blir det att försöka göra lite nytta här hemma, boka tvätt tid och hoppas att vi får en typ IGÅR för våran tvättkorg svämmar över snart :P Byta nå glödlampor och kanske dammtorka. Behövs VERKLIGEN dammtorkas nu men jag har inte orkat. Så får väl skärpa till mig och se till att få det gjort fast jag inte orkar :P

Synd att jag inte tog en bild på gårdagens make dock, blev en rosa och purpurfärgad skuggning, en väldigt suddad sådan så en bra vardagsmake. och sen ett par fransar till de som inte ser ut så mkt som lösfransar utan mest som att man får liiiite längre och fylligare fransar, väldigt diskreta.

Får se om jag orkar med ngn sminkning idag, har stora planer på att läsa boken jag började på igår och ev. kolla eat, pray, love. Jag har vart sugen på den ett tag och jag har den i datorn men har inte kommit mig för att se den ännu då den är runt 2½ timmar. Så nu lägger jag mig på soffan och är lat ett tag innan john vaknar och då ska jag försöka göra nå vettigt en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0