storm och städning

Det är ju förfan stormvarning ute! Jag vägrar gå ut och gå idag, jag hatar blåsten, blir så jävla förbannad när det blåser. John har skrattat åt mig så sent som för ngn dag sen när det blåste mkt och jag dampade lös, men jag tål verkligen inte när det blåser!

Får hittat nåt annat jävla sätt att röra på mig idag. Vad vettefan men jag hittar nög på ngt. om nu inte vädret lugnar ner sig senare idag, men det tvivlar jag på.

Är endel som behöver göras här hemma idag, dammtorka osv. Dessutom har Hugo bajsat i sin vattenbalja (IGEN!) så jag måste skura den, det värsta är att bära ut baljan och hälla ut skiten i toastolen för det luktar nå förjävligt och han lägger lika stora som en hund, och inte en liten hund.

Jaja ska väl ta tag i lite stuff så det ser vettigt ut här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0