städat

Sovit oroligt och länge idag, vaknade flera gånger och steg upp klockan 11. Men blir ju 10 egentligen och är ungefär då jag brukar stiga upp.

Blir att gå ut och gå en sväng nu, får se hur länge jag går eftersom tempen är på minus och det verkar blåsa. Men solen är uppe och himlen är blå så ger det ett försök. Vill gå på stan idag och kolla om man hittar nå intressant så ska försöka få med mig nån senare :)

Igår kom mamma förbi och hjälpte mig att städa. Var jätteskönt att få hjälp eftersom det var så otroligt mkt. Jag orkar helt enkelt inte hålla efter här hemma längre. Vet inte vad som är fel på mig men orkar bara inte.

Jag la ut sovrumsmattorna på balkongen för att vädra av dem lite. Självklart glömde jag dem där och när jag skulle hämte in dem var dom blöta, weii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0