sömn please!

Roar mig med tjuvlyssnat.se finns inte mkt annat att göra om jag nu inte vill städa och skit, men det vill jag inte när jag har ont och inte ens tagit min första snus ännu. Plockade ihop i köket och startade diskmaskin, räcker for starters. Tänkte ta min första snus när jag kommit fram till glenn för då har jag vart duktig och traskat, men jag planerade inte att vakna halv nio heller så blev jävligt mkt längre väntan än vad jag räknade med.

Har sovit risigt inatt också, precis som jag gjort i 4 nätter nu. Men jag somnade jättemysigt i johns famn och vi busade och surrade en stund innan jag somnade. Sen när jag vaknade låg han på andra sidan om mig. (Han byter sida för att kunna hålla om mig även när han måste vända på sig.) Så han har alts klättrat över mig på natten och lagt sig på en smal remsa på sängen som jag lämnat, ist för att sova på sidan han låg på och bara ända ryggen mot mig. Sötunge! I love him!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0