snuuuuuus!

Idag går jag ner på 4portioner/dag, pratar såklart om snusningen. Jah,... men det går ju framåt, minskat med 17-20portioner. Snart har man lagt av,... Jag har hela tiden tänkt att det som kmr bli jobbigast att ge upp är morgonsnusen, men nu är jag inte så säker för efter maten snusen, efter middan alts, känns också sjukt jobbig att ge upp,... Kvälls snusen blir nog den jag cuttar nu om jag inte lyckas dra ut på tiden mellan portionerna mer, men det tvivlar jag. 4 timmar är nog mkt utmaning de och nu blir de 4-5 timmar om 4 snusar ska ta mig igenom hela dagen.

I feel that we're drifting apart my good general,
I still miss you when you'r not around.
But I've realised that I can live without you,
If I just get som time to get used to it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0