sjuk?

jag är så jävla orkeslös atm, känner mig trött och hängig och har ingen energi, ungefär som när man inte har käkat på 3 dar. Har ändå ätit typ 2ggr/dag i en vecka nu (ist för 1gång/dag.) Ofta en macka på förmiddan och vanlig husmaskost till middag runt 7-8 tiden.
Känner att det inte kan vara att jag är ute och går som gör det för så mkt förbränner jag absolut inte. Så jag håller nog på att bli sjuk, jäjj!

John är på statoil och handlar onyttigheter åt oss båda, popcorn och ev. en cola till mig (om han känner sig snäll, beror på hur duktig ja vart) och så nå chips och nå dricka till sigsjälv. Oh! han köper en snusdosa till mig också för nu är den ja hade slut, tog typ över 4 dar!!! 

Känns bra att john håller lite koll på mig när min viljestyrka inte riktigt håller. Ibland kan han vara lite väl sträng eftersom han själv får äta snask som vanligt, så är det inte alltid så lätt att tänka hur jobbigt det kan vara för mig ibland. Men vi tkr båda att jag får unna mig saker IBLAND, men inte för ofta.

Ja ork it bli sjuk nu när jag kommit igång med att gå ut och gå och allt.

Nu är john hemma så nu ska jag ge tillbaka hans dator och lägga mig framför tvn med en skål popcorn och min cola. Idag slackar jag, får väl traska lite extra imorgon eller nå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0