Promenad

Tog en promenad till mormor idag, tog 25-30 min så då har jag rört mig idag också, är nöjd med 30 min än så länge, får väl utöka det sen typ. Ska väl få upp lite kondis först.

Känns som att jag har verbal afasi idag typ, hittar inte orden och huvudet går segt. Känner mig nästan lite tard :P

Sitter här med ett glas cola så får väl se ifall jag blir lite piggare av sockerkicken ;P
Ja, jag vet att jag inte ska dricka cola och redbull och stuff om jag vill gå ner i vikt men jag har skurit ner på eller bort så mkt att jag måste få unna mig stuff också, kan inte ta bort allt jag gillar på en gång. för då håller det ju inte i längden. Sen att jag rör mig men inte så mkt beror på att jag vill ha en mjukstart, en kort promenad/dag räcker till att börja med, jag mår bra psykiskt av solen och luften och att känna mig lite duktig för att jag tog mig ut och inte sket i de eller tog bilen.

Snart ska jag och john till djurmagazinet och köpa mat till våra monster. Snövit äter typ inte och jag är lite orolig men snackat me en jätterar tjej på vikingfoder och hon lugnade mig med att så länge snö dricker själv så är det ingen risk att mjölken sinar. Sen ska jag erbjuda henne lite stuff som hon föreslog men det mesta av det visste jag redan och har redan prövat.

Jag är glad att vincent äter typ allt jag erbjuder honom iaf och inte bara insekter, förr var det bara kryp som dög och vad jag än la på tallriken så var det en tugga eller nosa på det och sen ratades det :P Men nu får han i sig massa protein och stuff så nu ska min lilla älskling bli tjock och go (men inte för tjock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0