pain!

Vaknade för en timme sen och inte lyckades man somna om denna morgon heller. Fisejtan vad jag har ONT hela tiden, less som fan. Sen att leva på 4portioner snus om dagen när man vaknar så "tidigt" går ju typ inte, dagen blir för lång!

Har legat och läst veckans nu som john köpte till mig inatt när han for på statoil. Sen blev jag less på att inte ligga bekvämt och på att ha så ont så jag gav upp och masade mig ur sängen.

Vi ska till glenn idag och jag har tänkt gå dit, men det är några timmar bort. Hade hoppats på att få sova till typ 11 idag och sen bara snöra på sig kläderna och börja gå. John kör bilen så vi möts där och så åker jag nog hem sen.

Ser ut att vara så härligt ute idag och kollar jag bara rakt upp känns det nästan som en tidig sommarmorgon. Har vaken kollat temperaturen eller blåsten ännu så kanske blir besviken sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0