ovärt att veta om min dag :P

Vi skulle till glenn denna dag då han skulle mixtra me vårat wii, jag gick dit och sen var jag på pissdåligt humör. Har vart de hela jävla dagen, nikotinbrist och sen känns det alltid som att jag är sjuk på eftermiddan, orkeslös och ledsen typ. Ligger nog nåt i kroppen som inte riktigt vill bryta ut.

Drog därifrån ganska direkt dock, john fick vara kvar själv för jag var på så kasst humör att jag inte ville vara där och sprida dålig stämning. Så jag for till mormor, käkade 2 mackor och sen kändes de lite bättre.

Jag, mormor och mamma for te utförsäljningen på nolia och jag fick en mjukisdress av mormor och john fick en jättefin ed hardy inspired kofta av mamma. Sen fick vi nya gardiner av morsan också och lite annat bra att ha stuff från dollar. Eller jag egentligen, för john bryr sig inte så mkt om gardiner :P

Så nu har vi nya gardiner till vardagsrummet också :D ska bara fixa dubbla gardinstänger till balkongdörren och de för där saknas det en stång.
Sen är det kvar ny vardagsrumsmatta och nya mattor i sovrummet och sen lite nya prydnader så är jag gode nöjd :D

Jag och mamma var på ica också innan hon skjutsade hem mig så fick lite handlat där, känns bra å ha mjölk, bröd och pålägg hemma igen, mat har vi men det är såntdär som går åt fort som vi är dåliga på att köpa hem nytt av.

och jag VET att jag gnäller som fan i mina blogginlägg, what to say? jag är en bitter kvinna som gett upp massa feel good stuff nyligt i form av food och som har konstanta nikotincravings.
Sen att man är missnöjd me figuren och att håret faller av i drivor gör ju inte saken bättre, mår helt enkelt inte så bra nu så jag gnäller av mig här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0