Ni är <3

Tänkte få skriva ännu ett såntdär sentimentalt inlägg om domdär viktiga personerna i ens liv.


John - Min pojkvän, sambo och fästman. Snyggare karl får man leta efter och jag är så glad att jag lever med dig!
Du försöker hjälpa, försöker förstå mig, visa hänsyn. Du tar hand om mig, får mig att känna mig trygg.
Hos dig känner jag mig hemma, när jag ligger på din arm på kvällarna och vi pratar om allt och inget. När jag kryper ihop hos dig mitt i natten efter en jobbig dröm och du kramar om mig utan att ens vakna. Du är mer än en pojkvän, du är familj. Vi är varandras totala motsatser men det finns ingen jag hellre skulle vilja dela mitt liv med <3




Laban - Du håller mig alltid om ryggen, får mig på bättre humör när jag ringer och är arg över någonting. Du är en sann vän och såna är sällsynta. Jag blir glad av dig och du kommer alltid att vara en av dom bästa. Jag tror och hoppas att jag är lika viktig för dig som du är för mig, även om vi båda inte är världsbäst på att uttrycka hur mtk vi tkr om varandra. Du är en person som jag alltid vill ha i mitt liv.




Nina - Att sitta och surra med dig under fläkten i timmar är ngt jag aldrig blir less på. Vi har alltid så mkt vettigt  och ovettigt att prata om. Vi känner varandra utan och innan vid dethär laget och eftersom vi båda har olika syn påsaker kan vi få varandra att tänka om. Jag älskar att jag känner dig så väl och att jag är en av de få människorna som kan säga - "Men nina nu gör du ju som du alltid gör, skärp dig!" utan att du tar illa vid dig. Att vi gör utförliga psykologiska analyser av allt och att vi alltid har så vettiga slutsatser ;P Du är flickan i mitt liv <3 love u!




Tommy - Du har funnits där för mig i så mkt genom åren och aldrig ifrågasatt mig och min person, även när jag fattat dåliga beslut och sen fått lida av min egen dumhet så har du stöttat och funnits där, aldrig har du sagt att jag får skylla migsjälv. Jag är så glad att du har hittat någon speciell även om jag saknar att umgås med dig när vi inte hinner träffas så mkt längre. Du är en av de bästa vänner jag haft och utan dig hade mina mörka perioder varit ännu mörkare.




Fredrik - INGEN kan få mig att skratta som du, så att magen och käkarna värker, så att man blir anfådd. Du är en av dom finaste människor jag känner och du är viktigare än vad du förstår.




Mormor - Jag har inte så mkt att säga förutom att jag älskar dig, trots att du kan vara virrig ibland så är du alltid rolig och lite fräck. Som john säger - du är en pantertant och jag hoppas att du finns kvar här i världen länge till. Hemma hos dig är jag trygg och älskad och alltid välkommen även när jag är arg och irriterad.




Mamma - Jag är så lik dig på gott och ont, hälften dig och hälften pappa. Vilken jävla mix :P Men du kmr alltid att bo i mitt hjärta för du är min mamma och en av dom bästa i hela världen!




Sen finns det en hel massa andra underbara människor i mitt liv som inte är nämnda här och jag <3 er också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0