My day

Var på proemnad och på enheten, nu sitter jag här, john sitter bevid mig i soffan och käkar glass i bara kallingarna, han är så söt min karl.

Ska väl umgås lite med honom idag och sen ska han sova middag för han jobbar inatt :'(

Vi ska käka korv och makaroner till middag har min kille bestämt så jag har middagen klar till han vaknar, vi käkat tsm och sen drar han på jobbet = han tar bilen :S Som det för övrigt är min tur att tanka,... fanfanfan och fuuuuuuuu.

Kul när man är typ pank men wtf han betalade förra gången fast de egentligen var min tur då.

Iaf ungefär så ser min dagsplanering ut, kvällen är wide open så får se vad man hittar på då =)

Får se vad vi hittar på idag, john skrattar åt att jag är seg på att fatta hans skämt och skrattar typ 15 sek efter. Haha dummer!

Jag är kär i min karl. Men han snörde in mitt lipsyl under soffan så nu ska vi kriga



Min karl och min näsa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0