monster och snus

Idag har jag köpt en köksvåg på Clas Ohlson :d Så nu kan jag väga alla mina monster :d Känns bra för nu får jag lite mer koll på dem ifall ngn går ner i vikt och ser så att alla växer som dom ska osv^^

Köksvågen, snygg va? :)
Det bästa är att den tar allt från 10 gram till 10 kilo
så kan väga ALLA djuren me den =)
Sen är det lite trevligt att den säger helo när man slår på den ;)





Ska börja föra journal över dem, gjorde de me reptilerna på jobbe och det är skitbra för att få en översikt eftersom vi har ganska många djur här hemma. 4 ormar, 2 ödlor och 3 kottar.

Ska bli kul att följa minikottens utveckling även om jag inte kan röra i honom på minst 2 veckor till så kan inte väga varken honom eller snövit, får använda ögonen så jag ser att allt funkar som de ska :D har jag ju iofs gjort me alla djuren hittills och dom mår fint allihopa, känns bra att alla är friska och stuff^^

Är väl vincent jag kan vara lite orolig över eftersom jag tkr han borde röra sig mer men håller på å mata upp honom så ska se om han får mer energi att springa omkring när han har blitt lite mer tjockis :D

Måste köpa kryp till kottarna idag också, ojoj.

Fan vad jag är fixerad vid djuren men dom är halva mitt liv, mina bäbisar <3<3

Idag har jag iaf promenerat en sväng även om det bara var te gallerian känner jag mig lite duktig för i vanliga fall hade jag lätt tagit bilen dit, tkr dock det är dags att få inte lite vardagsmotion i tillvaron så jag slipper gå upp så mkt i vikt nu när jag håller på att sluta snusa. Tagit EN snus idag och vart vaken sen 10. Tkr jag är gode bra! =)
om 1-2 timmar ska jag be john om en snus till (han som bestämmer ju) Men han brukar inte säga nej för jag är ganska duktig på att ha koll på hur många timmar det var sen sist jag tog en och försöker hålla minst 3 timmar innan jag ber om en ny, om det inte är efter maten eller om jag är upprörd, arg eller ledsen. Sen nattsnusen och morgonsnusen är måsten, efter maten snusen också! och efter vuxenlekar ofc men john säger att vuxenlekar är ALLTID en giltig ursäkt för att få en snus efteråt ;)

Nej nu funderar jag på frukost! Sitter iofs men en väldigt hälsosam stor redbull i handen men en macka skulle inte skada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0