jag försöker vara duktig

Jah, Imorgon ska jag gå till min mormor har jag bestämt, ska fråga mamma om hon vill följa. lagom promenad typ.
Ska försöka att inte dricka cola imorgon heller (jomenvisst good luck) men jag är så less på att ha tomtemage.

Har ju putmage alltid och med extrakilon + svullnad från kolsyra har jag redigt svårt att välja kläder eftersom magen syns även i mina mer löst sittande tröjor.

Nej jag har inte påbörjat ngn beach 2011 och som ni märker så är jag ganska slapp med mig själv och gör inte så mkt åt min vikt som jag skulle kunna. Men jag är duktig enligt min egen måttstock för jag har vart mktmkt värre när det gäller onyttigheter tidigare. Jag vill hitta någontign som funkar för mig, nåt jag kan hålla så inte kilona kmr tillbaka sen, så jag provar mig fram. Efter jag har slutat snusa helt ska jag ta tag i mitt sockerberoende.

Men just nu är jag snäll mot mitt psyke och min omgivning. Kan inte sluta me allt på en gång som sagt. Blir bara en jävligt arg sara utav de.

Så hoppas att det inte blåser imorgon, att solen kikar fram och att det är några plusgrader. Så blir det en trevlig promenad och ett trevligt besök hos mormor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0