intressant ens


Idag blir det laga middag och väcka pojkvän som sen ska och jobba. Får se vad som händer sen, serier eller film kanske.
Har plockat lite här hemma, diskat, gått me soperna, satt nya möbeltassar på fåtöljen som just nu dras fram och tillbaka mellan min dator ncoh platsen där den ska stå. När jag har den framför datorn skymmer den nämligen halva tvn.
Har sopat upp det värsta från golvet också, vi har spån i hela lägenheten konstant eftersom vi har spån till nästan alla djuren. Kottarna i köket är dock värst eftersom spånet fastnar på dom och så drar dom omkring de i hela köket.
Men dom gillar att gräva i det iaf :P

Vincent plockar jag spån från när jag tar ut honom från köket. Men det fastnar ju under våra fötter när vi går in och ut från köke osv.
Men det får man väl tåla för bäbisarna^^

Har absolut ingentign att skriva om för min hjärna är helt blank atm. Ska kolla om ja får hem nå nya serieavsnitt och så ska jag kolla tv och dricka cola. Eller spela mario och dricka cola elelr ngt annat lika vettigt och dricka cola :P:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0