Inlägg om andra saker än djur,... typ :P

Idag är dagen när jag går ner till 5 snusar om dan. Blä och fy och jag är på dåligt humör bara av att veta det eftersom jag just anpassat mig till 6 snusar om dagen. Men det ska ju neråt så vafan.

iaf så ska jag och john inte va så mkt uti varann idag, jag sa till honom att vi inte ska umgås så mkt eftersom jag är på dåligt humör och då är det bara onödigt att jag ska bli sur på honom för allt han säger typ. Vi har vart på djurmagazinet tsm och sen drog vi på max och käkade och det räcker så.

Är stolt över att jag bara käkar burgare från max nu och skippar stripsen för potatis i alla former är ngt jag ÄLSKAR! så skippar strips och chips osv eftersom det är största anledningen till min viktuppgång över åren. Sen äter jag sällan underbrödet på hamburagen eftersom jag tkr det är för mkt brödsmak och jag vill ha köttsmaken liksom och käkar inte dressing helelr så en burgare me ost känns inte som världens mest onyttiga.

Ikväll blir det husmanskost till middag dock, sen middag, så funderar på vad vi ska äta för jag måste tina upp ngt,..

Oj va mkt mat det blev nu ist men som sagt, det som jag har i tankarna skriver jag om, jag bara diarréar ut allt jag tänker på för stunden. Precis som när jag pratar :P haha

Jo, igårkväll hängde jag och john med tommy och sanne, var trevligt, vi drog och käkade på 3 kronor (även där beställde jag utan strips) och sen hyrde vi en film och käkade godis hemma hos oss. Skönt att hitta på ngt me nyktra människor på helgen och inte bara sitta hemma eller dra på fest nykter och dra hem när alla andra far på krogen.

Jag och tommy 2008 tror jag

Var dessutom hundvakt åt finAtlas <3 Han kissade inne 2 ggr så då blev jag förbannad på honom, andra gången tog jag tag i nackskinnet på honom och skällde ut honom. Men han är ändå goshunden så går ju itne att fortsätta vara arg på honom, haha jag är verkligen svag för den vovven, han och Monicas hund Lillen är jag totalkär i!


Atlas^^

Nu blev det lite djur ändå :P
påtal om hundar så funderar jag på att döpa lillkotten till vovven eftersom jag inte fick döpa johns ödlar till det. Jag vet att jag är lite underlig men tkr det låter ganska kul med en igelkotte som heter vovven, så får bli så för tillfället :P Kmr säkert på ngt vettigt namn sen när han/hon är större och man ser vilket namn som passar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, visst är det svårt att vara arg på Atlas? Kom några och tittade på Alex soffa idag, och de ville då ta med sig Atlas hem sa dom. Haha, ChaRmiG VoVve <3

2011-03-06 @ 17:33:17
Postat av: Monika

Lillen <3 Sara too!

2011-03-06 @ 18:25:08
URL: http://monikaszoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0