Hudvård och parfym

Min hudvårdsrutin är jävligt enkel. På morgonen sköljer jag av ansiktet i vatten och smörjer in det med Youth Code Serum från Loreal. Liten tub men drygt som fan då man behöver så lite.

På kvällen - av med maken och smörjer in mig med RevitaLift, även den från Loreal.

Försöker smörja in kroppen efter jag duschat men orkar inte alltid. Använder då Fly High från Mexx som luktar helt jävla underbart! Hittade den för nedsatt pris på ICA och den är också väldigt dryg. När jag använder den behövs ingen parfym och man luktar gott hela dagen





När jag använder parfym är det just nu Intimatley från Beckham, annars gillar jag Hot från Ralph Lauren. Har en uppsjö av parfymer men använder oftast bara en i låååånga perioder innan jag byter.





Söt flaska äre också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0