Hårbekymmer

Vart på stan med nina och martin denna dag och spenderat lite pengar, kändes inte fel efter att ha vart pank i typ 3 veckor. Köpte smink, fransar osv :D

Köpte en toning för att få ordning på mitt hår också eftersom längderna är bruna typ, fattar inte vad det är för fel på mitt hår som aldrig vill hålla färgen fast det är permanent hårfärg.

Är så risigt atm så jag skulle verkligen behöva ett frisörbesök, men vet inte om jag vågar eftersom jag alltid brukar vilja ha en förändring om jag ändå ska betala en massa pengar.
Sen vill jag ha en rockigare frisyr för mitt hår är så "snällt" typ.
Meeeen, försöker ju spara ut håret och har lyckats ganska bra hittills ändå. Så om jag klipper mig blire massa problem igen, typ att det inte går att sätta upp utan att massa hår rymmer och att det brukar bli så fult när uppklippningen växer ut. Var skitfult sist och nu har jag äntligen fått ut den i en vettig längd så det inte ser mongo ut längre.

Så vi får se hur jag gör,.... valde iaf en toning ist för permanent färg eftersom håret är så skadat, så jag vägrar köra färg på längderna. Nåt måste jag göra åt mitt hår, vet bara inte vad.

I sommar blir det kanske extensions för nu har jag längden för att bära upp det så att det faktiskt ser bra ut. Är målet iaf men eftersom jag kmr ha vissa pengaproblem i sommar så vet jag inte hur jag ska lyckas ha råd. och hurfan ska jag rättfärdiga att jag lägger massa pengar på en sån grej när jag knappt kmr ha råd med min del av våra gemensamma räkningar? :P

Men jag vill iaf! We'll see we'll se...

Nu ska jag gå och tona håret iaf^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0