Håravfall

Tänkte bjuda på en bild av mitt äckelhår. Det är tvättat nu så ser inte ut så längre :P

Grejjen är den att jag har tappat sjukt jävla mkt hår senaster halvåret eftersom jag inte mått bra.
Så känner att jag börjar få panik och vill inte röra mitt hår at all, vilket resulterade i att jag slutade me allt - Tvätta, kamma, platta, föna och hårspraya.
Efter en vecka var håret inte så mysigt så nu har jag tvättat det med shampoo som är lugnande för hårbotten och öst på massa balsam i topparna. Sen har jag inte rört de nå mer så kmr va äckligt om några dar igen men det skiter jag i, jag ska vara snäll mot mitt hår just nu.



Satt och tvinnade hela mitt hår medan jag kollade film i söndags
och det satt kvar bara av att håret var så flottigt!


Jag har tappat ungefär 1/3 av mitt hår, tur att jag har tjockt hår till att börja med så jag inte är flint men det börjar vara tunt nu alts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0